[O1] Trzęsie i traci moc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarol
    Drive
    • 2009
    • 48

    [O1] Trzęsie i traci moc

    [center:72957158b3]Załączę trochę zdjeć z przeróbki przeciwmgielnych H3 na HID 6000K, a jak będę miał
    chwilę czasu to uzupełnię opis krok po kroku. Edite (zrobiłem mały opisik). Zaznaczam, że przeróbka dotyczy
    zespolonych śwateł przeciwmgielnych, które w OCTAVI I są wyposażone w projektor soczewkowy.
    PS. Główne światła - mijania to ORI xenony 4300K - D2S Philipsa

    PS2. kupiłem 6000k, bo sprzedawca najniższe barwą tylko takie miał w wersji H3,
    zmienieje sobie na 4300k same żarniki, jak tylko kupie gdzie - jakoś lepiej mi pasuje ori barwa.
    Chociaż po kilkusekundowym przepaleniu świeci praktycznie na biało i nie ma już dużej różnicy... [/center:72957158b3]


    [center:72957158b3]
    Zakupiony zestaw HID H3 Lux-pro 6000k


    Jeden komplet HID'u


    Reflektor, widok od tyłu. Należy odkręcić śrubki obudowy i rozłożyć reflektor na dwie części


    Rozpinamy krótkie kable, tak aby dostęp do wnętrza reflektora był wygodny.
    Kabelek na zdjęciu najbardziej przeszkadza - jeden z krótszych



    Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka


    Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka


    Przewód – plus’owy od przeciwmgielnych


    Wypinamy żarówkę H3 55W








    Zabezpieczony żarnik HID’u



    Komplet do jednego z reflektorów.


    Wyjmujemy żarnik – w tym zestawie jeden z okręgów plastikowych musiałem przeciąć.


    Umieszamy żarnik HID’u w miejsce H3








    Przewody zasilające HID:
    - czarny masa
    - niebieski plus.



    Niebieski plusowy HID’u łączymy z czarnym kablem o płaskiej końcówce od przeciwmgielnych.


    Czarny, masowy od HID’u łączymy z „brązowym” zakończonym cylindrycznie
    od przeciwmgielnych. Wciskamy go w przerwę w cylinderku.



    Połączenie zasilania zestawu HID z zasilaniem przeciwmgielnych.


    Izolacja przewodu masowego.


    Odkręcamy, aby był lepszy dostęp do miejsca, gdzie umieścimy przetwornicę HID’u








    Widok na żarówkę świateł postojowych W5W i długich H1.


    HID (okablowanie, przetwornica).


    Miejsce na przetwornice od HID’u.








    Rozmieszczenie okablowania przetwornicy.








    Widok na umieszczoną przetwornice HID i jej okablowanie w reflektorze.


    Podłączenie zasilania żarnika do przetwornicy – duża czerwona złączka.


    Rozmieszczenie zestawu HID w obudowie reflektora.


    Weryfikacja i ewentualne ustawienie świateł.





























    [/center:72957158b3]


    [center:72957158b3]FILMIKI:
    1



    2


    3


    4


    5
    http://www.youtube.com/watch?v=sNhB4deAZiU[/center:72957158b3]



    [center:72957158b3]PS. Dodatkowe zdjęcia:
























    [/center:72957158b3]
  • zgucio
    Rider
    • 2007
    • 691

    #2
    [O1] Trzęsie i traci moc

    przeszukałem całe forum i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi od 3 dni mam ten sam problem co opisał schamann, w tym poście http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...stnica&start=0 ale nie ma odpowiedzi w czym jest problem

    w piątek byłem w Warszawie przez całą droge nic sie nie działo płynna jazda wszystko Ok.
    Po załatwieniu wszystkich spraw wsiadam zapalam a tu całe auto się trzęsie obroty jednak są stałe wskazówka nawet nie drgnie i utrzymuje sie na około 900.
    Podczas jazdy nie trzęsie ale silnik słabo sie wkręca i się dławi na gazie jak i benzynie

    Już myślałem że nie wróce do domu droga z Wwa do Janek była meczarnią i do tego piątek wieczór czyli niezłe korki. Dopiero za Jankami troche go przeciągnołem i przez reszte drogi nic sie nie działo wszystko wróciło do normy. Jezdziłem jeszcze troche w nocy i żaden z powyższych objawów już nie wystąpił.

    W sobote wsiadam i jest to samo tylko że już nie trzęsie samochodem ale strasznie sie dławi i tylko na gazie

    Rano odpalam i jest wszystko OK a stał na dworzu przejechałem na gazie i benzynie wszystko OK brak powyższych problemów. Godzina 22 odpalam samochód i chodzi jak traktor na benzynie i na gazie głośno i nie równo pracuje

    nie wiem gdzie szukać problemu w środe wymieniłem świece bo na gazie troche strzelał po wymianie 2 dni chodził jak marzenie teraz jest tragedia.

    nie wiem czy przewody do wymiany czy cewka pada albo wtryski zapchane
    ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

    JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      sprawdz wszytsko co zwiazane w wysokim napieciem - tam tkwi przyczyna - sprawdz w jakim stanie jest kopułka rozdzielacza

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9943
        • Ford

        #4
        Ja miałem takie same objawy w Golfie (przerywało na gazie, na benzynie OK) - okazało się, że przyczyną były kable WN - miałem przebicie na połączeniu fajki z przewodem na jednym kablu.
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • zgucio
          Rider
          • 2007
          • 691

          #5
          Zamówiłem orginalne przewody (80zł) będą na poniedziałek wymienie i zobacze czy pomoże

          Byłem u mechanika i mówił że jak nie przewody to będzie trzeba sprawdzić ciśnienie w silniku bo może głowica do roboty jest i dlatego nie pracuje na wszystkich garach

          Mam nadzieje że przewody ostatnio wymieniałem je 7 lat temu wieć swoje już przeszły

          [ Dodano: Czw 29 Sty, 09 09:26 ]
          problem został rozwiązany

          zmieniłem przewody kopułke i palec po tym zabiegu wszystko wróciło do normy

          przyczyną jak sie poźniej okazało był zardzewiały łepek nakręcany na świece.
          Nowe przewody które kupiłem są inne od poprzednich i nie wymagają już nakręcania na świece tych łepków.
          W sumie mozna było zaoszczędzić około 100 zł i nie wymieniać przewodów,kopułki i palca ale od 7 lat nie były one zmieniane (160tyś km) więc wymiana napewno nie zaszkodzi a 100zł to nie jest aż tak wielka kwota

          przy wymianie rozkręciłem tez filt paliwa i troche śie żdziwiłem jak zobaczyłem że pływa w nim troche białej mazi tak jakby olej zmieszany z płynem a dostawał sie on przez rurke która jest połączona do odmy (wieczorem wkleje fotki o pokaże)

          dodam że pod kormkiem wlewu oleju nie ma tej mazi a na bagnecie jest normalny kolor oleju dlatego troche mnie to zmartwiło

          z wyjętą obudową podjechałem do mechanika pokazać mu to a on mówi że to normalne jak jest zimno i jeździ sie na małych odcinkach i trzeba by tylko odkręcic odme i przepłukać ją benzyną

          Jak narazie wszystko dobrze śmiga przejechałem wczoraj 200km i jest OK
          ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

          JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

          Komentarz

          Pracuję...