[center:72957158b3]Załączę trochę zdjeć z przeróbki przeciwmgielnych H3 na HID 6000K, a jak będę miał
chwilę czasu to uzupełnię opis krok po kroku. Edite (zrobiłem mały opisik). Zaznaczam, że przeróbka dotyczy
zespolonych śwateł przeciwmgielnych, które w OCTAVI I są wyposażone w projektor soczewkowy.
PS. Główne światła - mijania to ORI xenony 4300K - D2S Philipsa
PS2. kupiłem 6000k, bo sprzedawca najniższe barwą tylko takie miał w wersji H3,
zmienieje sobie na 4300k same żarniki, jak tylko kupie gdzie - jakoś lepiej mi pasuje ori barwa.
Chociaż po kilkusekundowym przepaleniu świeci praktycznie na biało i nie ma już dużej różnicy... [/center:72957158b3]
[center:72957158b3]
Zakupiony zestaw HID H3 Lux-pro 6000k
Jeden komplet HID'u
Reflektor, widok od tyłu. Należy odkręcić śrubki obudowy i rozłożyć reflektor na dwie części
Rozpinamy krótkie kable, tak aby dostęp do wnętrza reflektora był wygodny.
Kabelek na zdjęciu najbardziej przeszkadza - jeden z krótszych
Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka
Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka
Przewód – plus’owy od przeciwmgielnych
Wypinamy żarówkę H3 55W
Zabezpieczony żarnik HID’u
Komplet do jednego z reflektorów.
Wyjmujemy żarnik – w tym zestawie jeden z okręgów plastikowych musiałem przeciąć.
Umieszamy żarnik HID’u w miejsce H3
Przewody zasilające HID:
- czarny masa
- niebieski plus.
Niebieski plusowy HID’u łączymy z czarnym kablem o płaskiej końcówce od przeciwmgielnych.
Czarny, masowy od HID’u łączymy z „brązowym” zakończonym cylindrycznie
od przeciwmgielnych. Wciskamy go w przerwę w cylinderku.
Połączenie zasilania zestawu HID z zasilaniem przeciwmgielnych.

Izolacja przewodu masowego.
Odkręcamy, aby był lepszy dostęp do miejsca, gdzie umieścimy przetwornicę HID’u
Widok na żarówkę świateł postojowych W5W i długich H1.
HID (okablowanie, przetwornica).
Miejsce na przetwornice od HID’u.
Rozmieszczenie okablowania przetwornicy.
Widok na umieszczoną przetwornice HID i jej okablowanie w reflektorze.
Podłączenie zasilania żarnika do przetwornicy – duża czerwona złączka.
Rozmieszczenie zestawu HID w obudowie reflektora.
Weryfikacja i ewentualne ustawienie świateł.
[/center:72957158b3]
[center:72957158b3]FILMIKI:
1
2
3
4
5
http://www.youtube.com/watch?v=sNhB4deAZiU[/center:72957158b3]
[center:72957158b3]PS. Dodatkowe zdjęcia:
[/center:72957158b3]
chwilę czasu to uzupełnię opis krok po kroku. Edite (zrobiłem mały opisik). Zaznaczam, że przeróbka dotyczy
zespolonych śwateł przeciwmgielnych, które w OCTAVI I są wyposażone w projektor soczewkowy.
PS. Główne światła - mijania to ORI xenony 4300K - D2S Philipsa
PS2. kupiłem 6000k, bo sprzedawca najniższe barwą tylko takie miał w wersji H3,
zmienieje sobie na 4300k same żarniki, jak tylko kupie gdzie - jakoś lepiej mi pasuje ori barwa.
Chociaż po kilkusekundowym przepaleniu świeci praktycznie na biało i nie ma już dużej różnicy... [/center:72957158b3]
[center:72957158b3]
Zakupiony zestaw HID H3 Lux-pro 6000k

Jeden komplet HID'u

Reflektor, widok od tyłu. Należy odkręcić śrubki obudowy i rozłożyć reflektor na dwie części

Rozpinamy krótkie kable, tak aby dostęp do wnętrza reflektora był wygodny.
Kabelek na zdjęciu najbardziej przeszkadza - jeden z krótszych

Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka

Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka

Przewód – plus’owy od przeciwmgielnych

Wypinamy żarówkę H3 55W



Zabezpieczony żarnik HID’u

Komplet do jednego z reflektorów.

Wyjmujemy żarnik – w tym zestawie jeden z okręgów plastikowych musiałem przeciąć.

Umieszamy żarnik HID’u w miejsce H3



Przewody zasilające HID:
- czarny masa
- niebieski plus.

Niebieski plusowy HID’u łączymy z czarnym kablem o płaskiej końcówce od przeciwmgielnych.

Czarny, masowy od HID’u łączymy z „brązowym” zakończonym cylindrycznie
od przeciwmgielnych. Wciskamy go w przerwę w cylinderku.

Połączenie zasilania zestawu HID z zasilaniem przeciwmgielnych.

Izolacja przewodu masowego.

Odkręcamy, aby był lepszy dostęp do miejsca, gdzie umieścimy przetwornicę HID’u



Widok na żarówkę świateł postojowych W5W i długich H1.

HID (okablowanie, przetwornica).

Miejsce na przetwornice od HID’u.



Rozmieszczenie okablowania przetwornicy.



Widok na umieszczoną przetwornice HID i jej okablowanie w reflektorze.

Podłączenie zasilania żarnika do przetwornicy – duża czerwona złączka.

Rozmieszczenie zestawu HID w obudowie reflektora.

Weryfikacja i ewentualne ustawienie świateł.










[/center:72957158b3]
[center:72957158b3]FILMIKI:
1
2
3
4
5
http://www.youtube.com/watch?v=sNhB4deAZiU[/center:72957158b3]
[center:72957158b3]PS. Dodatkowe zdjęcia:









Komentarz